این ماوس 1.5 میلیونی طراحی نیمه شفاف دارد!، عکس

به گزارش راوه بلاگ، زومیت نوشت: شرکت رپو ماوس جدیدی رونمایی نموده است که طراحی نیمه شفاف دارد و کاربران عادی و گیمرها را به سمت خود می کشاند.

این ماوس 1.5 میلیونی طراحی نیمه شفاف دارد!، عکس

شرکت رپو از ماوس نوی به نام VT9 Air رونمایی نموده که طراحی نیمه شفاف دارد و هم به وسیله بلوتوث و هم به صورت بی سیم به دستگاه مقصد متصل می گردد. بر اساس گزارش آی تی هوم، این ماوس برای کاربران عادی و بعلاوه برای گیمرهای حرفه ای کاربردی است.

VT9 Air ماوسی سبک وزن است که بدنه نیمه شفاف مجذوب نماینده را با ویژگی های سطح بالا ترکیب می نماید. این ماوس حدوداً 59 گرم وزن دارد و از یک باتری 800 میلی آمپرساعتی استفاده می نماید که می تواند با یک بار شارژ تا 160 ساعت شارژدهی داشته باشد.

ماوس گیمینگ بی سیم نیمه شفاف رپو VT9 Air

ماوس نو رپو از موتور سفارشی 3398 (نسخه بهبودیافته 3395) استفاده می نماید که دقتش در حالت سیمی 8٬000 نقطه براینچ و در حالت بی سیم 4٬000 نقطه براینچ است. در حالت سیمی، نرخ نمونه برداری چشمگیر 8 کیلوهرتزی و زمان پاسخ سریع 125 میکروثانیه را ارائه می دهد، درحالی که در حالت بی سیم، نرخ نمونه برداری 4 کیلوهرتز با زمان پاسخ 250 میکروثانیه ارائه می گردد.

ماوس گیمینگ رپو از میکروسوئیچ های Omron با نرخ 60 میلیون کلیک بهره می برد. بعلاوه این محصول برای سایزهای مختلف دست طراحی شده است. لایه شفاف ABS روی سطح ماوس که در رنگ های سیاه و سفید وجود دارد، نه تنها مجذوب نماینده به نظر می رسد، بلکه به علت بافت ماتی که دارد، در برابر خوردگی رنگ نیز مقاوم است.

ماوس گیمینگ بی سیم نیمه شفاف رپو VT9 Air

این ماوس برای جلوگیری از گم شدن، دارای یک محفظه نگهداری مغناطیسی را برای گیرنده میکرو 4K است و با 6 پایه PTFE Teflon برای حرکت نرم تر همراه شده است. این محفطه بعلاوه شامل لوازم جانبی مانند کابل برق و انتقال داده 1.8 متری، آداپتور USB و برچسب ها و پایه های ضد لغزش یدکی برای نگهداری و کنترل بهتر است.

ماوس رپو VT9 Air بعلاوه سفارشی سازی گسترده ای را به وسیله نرم افزار اختصاصی خود ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد تنظیمات DPI را در هفت سطح (از 50 تا 26000) تنظیم نمایند، وظایف را به 10 دکمه اختصاص دهند و میانبرهایی برای کارایی گیمینگ ایجاد نمایند.

ماوس رپو از به روزرسانی های آنلاین، ریست کارخانه ای و تعویض زبان پشتیبانی می نماید. این سیستم شامل یک پردازنده کم مصرف و یک الگوریتم هوشمند صرفه جویی در مصرف برق برای بهینه سازی مصرف انرژی است که تجربه بازی کردن سازگار را در حالت های مختلف تضمین می نماید.

قیمت ماوس رپو 34 دلار (حدوداً 1.5 میلیون تومان) اعلام شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 آبان 1402 بروزرسانی: 16 آبان 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 3101

به "این ماوس 1.5 میلیونی طراحی نیمه شفاف دارد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ماوس 1.5 میلیونی طراحی نیمه شفاف دارد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید