آشنایی با فستیوال های سالانه مشهور جهان

به گزارش راوه بلاگ، فستیوال های سالانه یکی از بهترین روش ها برای آشنایی با فرهنگ و هنر ملل مختلف می باشد. سالانه فستیوال های بزرگی در سراسر جهان برگزار می شود که می توان با حضور در آنها از نزدیک با سنت ها و آداب و رسوم کشورهای مختلف آشنا شد.

آشنایی با فستیوال های سالانه مشهور جهان

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

فستیوال رنگ هندوستان

یکی از مشهورترین و شادترین فستیوال های سالانه، فستیوال رنگ هند است که هر ساله در بهار در هند برگزار می شود. در این فستیوال که به هولی معروف است، مردم با پاشیدن انواع رنگها و پودرهای رنگی به یکدیگر، شادی و نشاط را جشن می گیرند.

مومبای فیلم فستیوال هند

یکی دیگر از معروف ترین فستیوال های سینمایی آسیا مومبای فیلم فستیوال است که هر ساله در مومبای هند برگزار می شود. در این فستیوال فیلم های بسیار زیادی از سراسر جهان به نمایش درمی آید.

کرنوال بریتانیا

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین فستیوال های سالانه در بریتانیا، کرنوال است که هر ساله در تابستان برگزار می شود. مردم با لباس های رنگارنگ و باستانی در این جشن شرکت می کنند و به رقص و پایکوبی می پردازند.

فستیوال سن فردیناند اسپانیا

در این فستیوال که در شهر والنسیای اسپانیا برگزار می شود، مردم با حمل مشعل های بزرگ، آتش بازی، نمایش و رژه، شب را به روز می آورند. این فستیوال در اواخر ماه ژوئن برگزار می شود.

فستیوال چراغ های آسمان تایلند

یکی از زیباترین فستیوال های سالانه در تایلند، فستیوال چراغ های آسمان است که در آن هزاران چراغ کاغذی روشن می شود و به آسمان فرستاده می شود. این مراسم زیبا آرامش بخش است.

فستیوال صدف میدان تایمز نیویورک

در آخرین شب سال میلادی، این فستیوال عظیم در میدان تایمز نیویورک برگزار می شود که شامل کنسرت، آتش بازی و شمارش معکوس تا سال نو است.

کرناوال ریو برزیل

شاید مشهورترین کرناوال دنیا کرناوال ریو در برزیل باشد که هر ساله میلیون ها نفر از سراسر جهان را به خود جلب می کند. رژه های پرزرق و برق، رقص و موسیقی در این کرناوال 5 روزه برگزار می شود.

جشنواره سنت پاتریک ایرلند

روز سنت پاتریک یکی از مهمترین جشن های ملی در ایرلند است که طی آن مراسم و رژه های مختلفی در سراسر کشور برگزار می شود. مردم با لباس های سبز رنگ در این جشن شرکت می کنند.

جشن هالووین

از دیگر جشن های بسیار محبوب در سراسر جهان، جشن هالووین است که شب 31 اکتبر هر سال برگزار می شود. مردم با لباس های ترسناک و کدوهای حکاکی شده این شب را جشن می گیرند.

جشنواره چراغ ها در لیون فرانسه

این فستیوال زیبا در اوایل دسامبر در شهر لیون فرانسه برگزار می شود. در طول این جشن چراغ های بسیار زیادی در سراسر شهر نصب و روشن می شود.

جشن سال نو چینی

سال نو چینی یکی از مهمترین فستیوال ها در چین و کشورهای آسیای شرقی است که با دید و بازدید، آتش بازی و رژه همراه است.

جشنواره صلح نوبل در نروژ

هر ساله مراسم اهدای جوایز صلح نوبل در 10 دسامبر در اسلو نروژ برگزار می شود. این مراسم با حضور سران کشورها و چهره های سرشناس سیاسی و اجتماعی همراه است.

همانطور که مشاهده شد، فستیوال ها و جشنواره های متنوعی در سراسر جهان برگزار می شود که می توانند منعکس کننده فرهنگ غنی کشورها باشند. حضور در این فستیوال ها می تواند تجربه ای فراموش نشدنی برای هر سفری باشد.

انتشار: 12 مهر 1402 بروزرسانی: 15 مهر 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1079

به "آشنایی با فستیوال های سالانه مشهور جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فستیوال های سالانه مشهور جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید