معروفترین جزیره های توریستی در جهان

به گزارش راوه بلاگ، سفر به جزایر زیبا و دور افتاده یکی از آرزوهای بسیاری از مسافران است. جزایری که طبیعت بکر و دست نخورده دارند، سواحل پر از شن طلایی داشته و آب و هوای مطبوعی دارند، همیشه مقصدی جذاب برای گردشگران بوده است. در این مقاله به معرفی معروفترین جزایر توریستی در سراسر جهان خواهیم پرداخت.

معروفترین جزیره های توریستی در جهان

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

جزایر زیبای دور افتاده همیشه برای گردشگران جذاب بوده اند. آرامش، طبیعت بکر، سواحل زیبا و فرهنگ منحصر به فرد مردمان جزیره نشین از جمله دلایلی است که باعث می شود مسافران از سراسر دنیا برای بازدید از این جزایر سفر کنند. در ادامه به برخی از معروفترین و زیباترین جزایر توریستی در سراسر جهان خواهیم پرداخت:

جزیره بالی، اندونزی

بالی یکی از معروفترین جزایر اندونزی و یکی از مقاصد اصلی گردشگری در آسیا و جهان است. این جزیره بخاطر سواحل زیبا، معابد هندو و بودایی، طبیعت سرسبز و فرهنگ غنی شهرت دارد. شهرهایی مانند کوتا و اوبود از مقاصد محبوب گردشگران هستند.

جزایر کارائیب، دریای کارائیب

جزایر کارائیب مانند باهاما، کیوبا، جامائیکا، باربادوس و ... بخاطر داشتن سواحل ماسه ای زیبا، آب آبی ترکیبی، امکانات تفریحی و شب زندگی شلوغ از مقاصد محبوب گردشگری هستند.

جزایر یونان

یونان دارای بیش از 6000 جزیره است که معروفترین آنها جزایر سانتورینی، میکونوس و کرت هستند. این جزایر باستانی دارای تاریخ و فرهنگ غنی، معماری زیبا و سواحل خیره کننده هستند.

جزایر جنوب اقیانوس آرام

جزایری مانند فیجی، تاهیتی و هاوایی در اقیانوس آرام جنوبی قرار دارند و بخاطر داشتن طبیعت استوایی، سواحل زیبا و فرهنگ بومی غنی مقصدی محبوب برای گردشگران هستند.

جزایر مالدیو

کشور مالدیو از بیش از 1200 جزیره تشکیل شده است. معروفترین جزایر آن شامل ماله، مافوشی و کودایدو هستند که بخاطر سواحل زیبا، آب شفاف، مرجان های رنگارنگ و امکانات گردشگری شناخته می شوند.

جزیره کریت یونان

جزیره کریت دارای تاریخ باستانی غنی و آثار تمدن مینوس است. کریت دارای سواحل زیبا، کوهستان های سر به فلک کشیده، غارها، اراضی حاصلخیز و مراکز تفریحی فراوان است.

جزیره سیشل

این جزیره در سواحل شرق آفریقا واقع شده و با داشتن سواحلی زیبا با شن سفید، امکانات اقامتی و تفریحی فاخر و طبیعت بکر یکی از بهترین مقاصد گردشگری محسوب می شود.

جزیره فرف

این جزیره در کشور پرتغال واقع شده و با برخورداری از طبیعتی سرسبز و زیبا و داشتن سواحلی خیره کننده، یکی از جزایر محبوب گردشگران اروپایی است.

جزایر جنوب تایلند

جزایری مانند پوکت، کوساموی و کوپانگان در جنوب تایلند واقع شده اند و بخاطر داشتن سواحل خیره کننده، دریایی آرام و طبیعت استوایی از مقاصد گردشگری محبوبی محسوب می شوند.

نتیجه

جزایر زیادی در سراسر جهان وجود دارند که به دلیل طبیعت بکر، مناظر زیبا و آب و هوای مطبوع از مقاصد گردشگری پرطرفداری هستند. جزایر بالی، کارائیب، یونان، هاوایی، مالدیو، کریت، سیشل، فرف و جنوب تایلند از جمله معروفترین و زیباترین این جزایر بشمار می آیند. سفر به این جزایر پر از خاطره و تجربه های جدید است و انتخابی ایده آل برای گردشگرانی که به دنبال آرامش و طبیعت دست نخورده هستند.

انتشار: 16 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1818

به "معروفترین جزیره های توریستی در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروفترین جزیره های توریستی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید