15 سواحل برتر جهان برای موج سواری حرفه ای و تفریحی

به گزارش راوه بلاگ، موج سواری یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های آبی در سراسر دنیاست. اما همه‌جا مناسب موج سواری نیست. برخی سواحل شرایط بهتری برای امواج و بادهای مناسب موج سواری دارند.

15 سواحل برتر جهان برای موج سواری حرفه ای و تفریحی

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سواحل دنیا برای موج سواری بپردازیم تا اگر علاقه‌مند به این ورزش هستید، بدانید کدام مکان‌ها مناسب‌ترند.

1. ساحل بوندی، استرالیا

شاید بوندی بیشتر به خاطر ساحل مشهور خود در سیدنی شناخته شده باشد، اما سواحل دیگری نیز در استرالیا وجود دارند که برای موج سواری عالی هستند.

یکی از بهترین آنها ساحل بوندی است که در ایالت نیوساوت ولز واقع شده است. این ساحل دارای امواج مناسب برای هم مبتدی‌ها و هم حرفه‌ای‌ها است.

جریان‌های اقیانوسی قدرتمندی که از جنوب به این منطقه می‌رسند، امواج عالی برای موج سواری ایجاد می‌کنند. بهترین زمان برای موج سواری در بوندی فصل زمستان است که امواج قدرتمندتری دارد.

2. ساحل هانالئی، هاوایی

جزیره هاوایی در اقیانوس آرام مکانی عالی برای موج سواران حرفه‌ای است. مشهورترین ساحل آن، ساحل نورث شور در اواهو است.

اما ساحل هانالئی در جزیره کاوایی نیز یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای موج سواری در هاوایی به شمار می‌رود. امواج قدرتمند و پاکیزه این ساحل آن را به بهشتی برای موج سواران تبدیل کرده است.

بهترین زمان برای موج سواری، فصل زمستان است که ارتفاع امواج به بیش از 3 متر می‌رسد. البته در طول سال نیز شرایط مناسبی برای موج سواری وجود دارد.

3. ساحل ترتل بی، کالیفرنیا

اگر قصد سفر به کالیفرنیا را دارید، حتما سری به ساحل مشهور ترتل بی در اورنج کانتی بزنید. این ساحل یکی از بهترین مکان‌ها در سراسر کالیفرنیا برای موج سواری است.

ترتل بی دارای امواج متنوعی برای همه سطوح مهارتی است. علاوه بر این، موقعیت آن به گونه‌ای است که امواج آن در طول سال تغییر چندانی نمی‌کند.

پس اگر به دنبال شرایط عالی برای موج سواری هستید، حتما از ساحل ترتل بی دیدن کنید. مخصوصاً در طول تابستان که آب گرمتر است!

4. ساحل هوس، انگلستان

کسانی که در انگلستان زندگی می‌کنند یا قصد سفر به این کشور را دارند، حتما باید از ساحل هوس در کورنوال دیدن کنند.

این ساحل دارای امواج فوق‌العاده و مناسبی برای موج سواری است. دلیل اصلی آن نیز موقعیت جغرافیایی این منطقه است که باعث می‌شود امواج اقیانوس اطلس بدون مانع به ساحل برخورد کنند.

علاوه بر این، جریان‌های قوی در این منطقه نیز به ایجاد امواج بزرگتر کمک می‌کند. بنابراین اگر به دنبال تجربه موج سواری در انگلستان هستید، حتما از ساحل هوس بازدید کنید.

5. ساحل کلود بریک، فلوریدا

اگر اهل فلوریدا هستید یا قصد سفر به این ایالت زیبای آمریکا را دارید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای موج سواری، ساحل کلود بریک است.

این ساحل در ساحل شرقی فلوریدا واقع شده و دارای شرایط عالی برای موج سواری است. کلود بریک هم امواج مناسبی برای مبتدی‌ها دارد و هم برای موج سواران حرفه‌ای چالش‌برانگیز است.

بهترین زمان برای موج سواری در کلود بریک، فصل تابستان است که آب گرمتر و امواج نیز قدرتمندتر می‌شود. البته در طول سال نیز شرایط خوبی برای این ورزش وجود دارد.

6. ساحل پورتوگالته، پرتغال

کشور پرتغال دارای سواحل متعدد زیبایی بر روی اقیانوس اطلس است که بسیاری از آنها شرایط عالی برای موج سواری دارند.

یکی از محبوب‌ترین این سواحل، ساحل پورتوگالته در منطقه آلگاروه است. امواج قدرتمند اقیانوس اطلس در این منطقه، آن را به یکی از بهترین مکان‌ها در اروپا برای موج سواری تبدیل کرده است.

علاوه بر امواج عالی، آب و هوا و مناظر زیبای پورتوگالته نیز آن را به انتخابی محبوب برای موج سواران حرفه‌ای و تفریحی تبدیل کرده است.

7. ساحل رینکون، پورتوریکو

جزیره پورتوریکو در دریای کارائیب، دارای تعداد زیادی ساحل خوش منظره و مناسب برای موج سواری است.

یکی از مشهورترین آنها، ساحل رینکون است که در شهر رینکون واقع شده است. امواج پایدار و قدرتمند این ساحل، آن را به یکی از بهترین مکان‌ها در دنیا برای موج سواری تبدیل کرده است.

ساحل رینکون همچنین میزبان مسابقات متعدد موج سواری است که نشان از کیفیت بالای آن دارد. اگر به پورتوریکو سفر کردید، حتما از ساحل رینکون دیدن کنید.

8. ساحل پایپلاین، اواهو

ساحل مشهور نورث شور در اواهو که در بالا از آن نام برده شد، مکان بسیار خوبی برای موج سواری است، اما تنها گزینه در اواهو نیست.

ساحل پایپلاین نیز که در شمال غربی اواهو واقع شده است، شرایط عالی برای موج سواری دارد. امواج قدرتمند اقیانوس آرام در اینجا باعث شکل‌گیری موج‌های خوبی برای این ورزش می‌شود.

علاوه بر این، پایپلاین دارای ساحلی طولانی است که فضای کافی برای موج سواران مختلف فراهم می‌کند. اگر به اواهو می‌روید، حتما از ساحل پایپلاین هم دیدن کنید.

9. ساحل جفریز بی، استرالیا

در استرالیا علاوه بر ساحل مشهور بوندی که در بالا از آن نام برده شد، سواحل دیگری نیز وجود دارند که شرایط عالی برای موج سواری دارند.

10. ساحل اولودنی، فرانسه

سواحل زیبای فرانسه در دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس، بسیاری از آنها شرایط خوبی برای موج سواری دارند.

یکی از بهترین آنها، ساحل اولودنی در منطقه برتانی است که امواج قدرتمند و مناسبی برای این ورزش دارد. علاوه بر موج‌های خوب، مناظر زیبای ساحل اولودنی نیز آن را به مقصدی جذاب برای موج‌سواران تبدیل کرده است.

11. ساحل پونتا لوبوس، برزیل

برزیل سواحل بسیار طولانی و زیبایی در امتداد اقیانوس اطلس دارد که برخی از آنها مکان‌های خوبی برای موج سواری هستند.

یکی از محبوب‌ترین این سواحل، پونتا لوبوس در شهر ریودوژانیرو است که امواج پایدار و قدرتمندی دارد و میزبان مسابقات متعدد موج سواری نیز بوده است.

12. ساحل کوزومل، مکزیک

سواحل مکزیک در اقیانوس آرام نیز دارای جایگاه ویژه‌ای در میان موج سواران حرفه‌ای هستند.

ساحل کوزومل در نوار ساحلی ریویرا مایا، یکی از مشهورترین آنهاست که امواج بسیار خوب و متنوعی برای موج سواری دارد.

13. ساحل لانزاروته، ایتالیا

اگرچه ایتالیا بیشتر به خاطر سواحل ماسه‌ای خود در دریای مدیترانه شناخته می‌شود، اما سواحلی مانند لانزاروته در جنوب نیز امواج خوبی برای موج سواری دارند.

لانزاروته با شرایط مناسب خود، گزینه جذابی برای موج سوارانی است که به ایتالیا سفر می‌کنند.

14. ساحل فریمنتل، آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی نیز سواحل زیبایی بر روی دو اقیانوس هند و اطلس دارد که برخی از آنها مکان مناسبی برای موج سواری هستند.

یکی از این سواحل، فریمنتل در نزدیکی کیپ تاون است که امواج پایدار و همیشگی آن، آن را به یکی از بهترین مکان‌ها در این کشور برای موج سواری تبدیل کرده است.

15. ساحل پیچ راک، استرالیا

و در نهایت، یکی دیگر از سواحل مطرح استرالیا برای موج سواری، ساحل پیچ راک در نیوساوت ولز است که دارای شکل خاص و امواج قدرتمندی می‌باشد و هر ساله میزبان مسابقات مهمی در این ورزش است.

انتشار: 13 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1826

به "15 سواحل برتر جهان برای موج سواری حرفه ای و تفریحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 سواحل برتر جهان برای موج سواری حرفه ای و تفریحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید