معروفترین سواحل جهان برای سفر و استراحت

به گزارش راوه بلاگ، سواحل زیبا و دیدنی همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر و استراحت هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی معروف‌ترین سواحل جهان بپردازیم که می‌توانند مقصدی عالی برای سفرهای تعطیلات و استراحت باشند.

معروفترین سواحل جهان برای سفر و استراحت

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

ساحل کابو سان لوکاس، مکزیک

یکی از معروف‌ترین سواحل مکزیک، ساحل کابو سان لوکاس در ایالت باخا کالیفرنیای جنوبی این کشور است. آب آبی مدیترانه‌ای رنگ و ساحلی طلایی رنگ از ویژگی‌های بارز این ساحل زیباست.

سنگ‌های عظیم صخره‌ای لاندمارک اصلی این منطقه محسوب می‌شوند و چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای را به وجود آورده‌اند. علاوه بر این، کابو سان لوکاس دارای تعداد زیادی رستوران، بار و کافه است که می‌توان در آن‌ها غذاها و نوشیدنی‌های محلی را امتحان کرد.

این ساحل به خاطر موج‌سواری و غواصی نیز معروف است. علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی می‌توانند از تجربه شنا در آب‌های گرم و آرام این ساحل بهره‌مند شوند. در کل کابو سان لوکاس یکی از بهترین سواحل مکزیک برای سفر و استراحت است.

ساحل بوندی، استرالیا

ساحل معروف بوندی در شهر سیدنی کشور استرالیا قرار دارد. این ساحل طولانی با شن‌های طلایی رنگ، درختان نخل خمیده و آب آبی تیره شهرت جهانی دارد.

ساحل بوندی یکی از زیباترین سواحل شنی دنیا محسوب می‌شود. هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان برای تجربه قدم زدن روی شن‌های نرم و طلایی رنگ این ساحل و شنا در آب آرام و ملایم آن به اینجا سفر می‌کنند.

علاوه بر گردشگری، ساکنان محلی نیز اغلب برای ورزش و تفریح به این ساحل می‌آیند. قدم زدن، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی و اسکیت سواری از فعالیت‌های رایج در این ساحل هستند. در کل ساحل بوندی انتخاب عالی برای سفر به استرالیاست.

ساحل وایکیکی، هاوایی

جزیره اوآهو در هاوایی دارای تعداد زیادی ساحل زیباست که وایکیکی یکی از معروف‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. این ساحل دارای شن سفید نرم، آب مرجانی رنگ و موج‌شکن‌هایی است که به صورت طبیعی ایجاد شده‌اند.

وایکیکی ساحلی پرطرفدار برای ورزش‌های آبی نظیر شنا، موج‌سواری، گردش با کایاک و قایق‌رانی است. همچنین به دلیل آب‌سنگ‌های مرجانی زیبایش، غواصی و تماشای زیر آب نیز در این‌جا رواج دارد.

از دیگر جاذبه‌های ساحل وایکیکی می‌توان به مغازه‌ها و رستوران‌های ساحلی، فروشگاه‌های صنایع دستی محلی و همچنین برنامه‌های موسیقی و رقص عصرگاهی اشاره کرد. در مجموع وایکیکی یکی از بهترین سواحل هاوایی برای سفر و تعطیلات است.

ساحل کوپاکابانا، برزیل

ساحل کوپاکابانا در ریودوژانیروی برزیل یکی از مشهورترین سواحل این کشور به شمار می‌رود. این ساحل دارای شن ریز سفید رنگی است که در کنار صخره‌های زیبا قرار گرفته است.

کوپاکابانا از بهترین سواحل دنیا برای ورزش‌های آبی مانند موج‌سواری، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی محسوب می‌شود. همچنین شن‌های سفید و نرم آن برای شنا و آفتاب‌گیری ایدئال است.

جشن‌ها و کارناوال‌های معروف ریودوژانیرو نظیر جشن رژه نوروز نیز معمولا در ساحل کوپاکابانا برگزار می‌شوند. بنابراین این ساحل را می‌توان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در برزیل دانست که ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی و نشاط فرهنگ محلی را به نمایش می‌گذارد.

ساحل بنیادورم، اسپانیا

سواحل ماربلا و بنیادورم در سواحل مدیترانه‌ای کشور اسپانیا از معروف‌ترین و زیباترین سواحل اروپا محسوب می‌شوند.

ساحل بنیادورم با شن‌های طلایی رنگ، آب‌های آبی تیره و کوه‌های سبز زیبای پس‌زمینه، چشم‌اندازهای بکر و خیره‌کننده‌ای را به وجود آورده است. این ساحل مقصد محبوبی برای علاقه‌مندان به آفتاب‌گیری و شنا است.

همچنین ساحل بنیادورم دارای مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی برای گذراندن اوقات فراغت است. شهرهای نزدیک به این ساحل نیز جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوانی دارند که می‌توان آن‌ها را با ساحل‌گردی ترکیب کرد.

ساحل باربادوس

جزیره باربادوس در دریای کارائیب دارای تعداد زیادی ساحل ماسه‌ای زیبا با آب آبی کریستالی است که از مقاصد محبوب گردشگری محسوب می‌شوند.

ساحل کرینج در ساحل غربی، ساحل پینک در ساحل جنوبی و ساحل شیپوورد در ساحل شرقی از زیباترین سواحل این جزیره کارائیبی هستند. فعالیت‌هایی مانند شنا، قایق‌رانی، اسکوبا دایوینگ، ماهی‌گیری و حتی تماشای نهنگ در این سواحل امکان‌پذیر است.

همچنین رستوران‌ها، بارها و کلوب‌های شبانه زیادی در ساحل وجود دارند که شب‌های پرنشاطی را رقم می‌زنند. سواحل باربادوس به خاطر مردم مهمان‌نواز و آب و هوای استوایی همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تعطیلات ساحلی هستند.

ساحل بوراکای، فیلیپین

جزایر بوراکای در فیلیپین دارای برخی از زیباترین سواحل جهان هستند. سفیدی شن‌ها، آب آبی تیره، آب‌سنگ‌های مرجانی و جنگل‌های انبوه استوایی از ویژگی‌های بارز این سواحل هستند.

جزیره بوراکای به خاطر داشتن سواحل بکر و دست‌نخورده، یکی از بهترین مقاصد طبیعت‌گردی و تماشای زیبایی در فیلیپین محسوب می‌شود. گردشگران می‌توانند از طبیعت زیبای این منطقه بهره‌مند شوند و فعالیت‌هایی مانند کوه‌پیمایی، غواصی، قایق‌رانی و تماشای حیات وحش را تجربه کنند.

سواحل بوراکای همچنین امکانات اقامتی و پذیرایی مناسبی دارند. رستوران‌ها و شهرک‌های ساحلی طعم و فرهنگ محلی را به گردشگران ارائه می‌دهند. به طور کلی سفر به جزایر بوراکای و تجربه سواحل بکر آن‌ها خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای هر گردشگری به ارمغان خواهد آورد.

نتیجه‌گیری

سواحل زیبا در سراسر جهان مقاصد بسیار جذابی برای سفر و استراحت هستند. کابو سان لوکاس در مکزیک، بوندی در استرالیا، وایکیکی در هاوایی و کوپاکابانا در برزیل از جمله معروف‌ترین سواحل آمریکا هستند. در اروپا نیز می‌توان به سواحل اسپانیا در دریای مدیترانه اشاره کرد. سواحل کارائیب مانند باربادوس و سواحل جزایر بوراکای در فیلیپین نیز جزو سواحل برتر آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شوند. پس در نظر گرفتن این سواحل برای سفرهای آینده می‌تواند انتخابی عالی باشد.

انتشار: 16 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1236

به "معروفترین سواحل جهان برای سفر و استراحت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروفترین سواحل جهان برای سفر و استراحت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید