زمان ارائه اظهارنامه های مالیاتی 2 ماه تمدید شد

به گزارش راوه بلاگ، معاون سازمان امور مالیاتی کشور گفت: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) تا خاتمه مردادماه و اشخاص حقوقی تا خاتمه شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 خود را تسلیم نمایند.

زمان ارائه اظهارنامه های مالیاتی 2 ماه تمدید شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران معاون سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به تمدید دو ماهه ارائه اظهارنامه های مالیاتی، گفت: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) تا سرانجام مردادماه و اشخاص حقوقی تا سرانجام شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم نمایند.

محمد مسیحی اضافه نمود: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) که مطابق قانون باید تا 31 خرداد ماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام نمایند، سال جاری با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیری که این معضل بر کسب و کار و مشاغل کشور داشته است، از تمدید ارایه اظهارنامه برخوردار می شوند.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی مالی سران قوا، این صاحبان مشاغل تا 31 مردادماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

معاون درآمد های مالیاتی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی طبق قانون 31 تیرماه هرسال است، اضافه نمود: این مهلت برای اشخاص حقوقی نیز به مدت 2ماه تمدید شده است و این دسته از مودیان تا 31شهریورماه برای ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 و پرداخت مالیات مهلت دارند.

معاون درآمد های سازمان امور مالیاتی کشور تاکید نمود: لازم است مودیان از هرگونه مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی اجتناب نموده و به وسیله سامانه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس www.Tax.gov.ir نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات اقدام نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 1036

به "زمان ارائه اظهارنامه های مالیاتی 2 ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ارائه اظهارنامه های مالیاتی 2 ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید